Ihre Suche nach FENEBERG W ergibt 12 Einträge

1 The Electrical Conductivity of a Partially Ionized Argon-Potassium Plasma in a Magnetic Field = Die elektrische Leitfaehigkeit eines teilweise ionisierten Argon-Kalium Plasmas im Magnetfeld [Report] Feneberg, W. 1966   Regalstandort: ZB: IPP 6-51.
2 Fast Control of Plasma Surface [Report] Feneberg, W. 1983   Regalstandort: ZB: IPP 1-223.
3 High Temperature Plasma with a Cold Gas. Blanket in a Toridal Magnetic Field [Report] BERGHAHN H H 1968   Regalstandort: ZB: IPP 3-76.
4 Multipol Tokamak Equilibria [Report] Feneberg, W. 1973   Regalstandort: ZB: IPP III-7.
5 Neoclassical Impurity Transport and Observations of Poloidal Asymmetries in JET [Report] Feneberg, W. 1986   Regalstandort: ZB: R 2710.
6 Neoclassical Impurity Transport in the Presence of Toroidal and Poloidal Rotation [Report] Feneberg, W. 1988   Regalstandort: ZB: IPP 5-19.
7 Proposal for a Tokamak Experiment with Magnetic Limiter and Axisymmetric Divertor [Report] Allgeyer, R. 1973   Regalstandort: ZB: P 21981.
8 Tokamak with Axisymmetric Divertor ASDEX, Part 2 [Report] Allgeyer, R. 1974   Regalstandort: ZB: P 32525.
9 Tokamak with Superposed Multipole Magnetic Field [Report] Feneberg, W. 1971   Regalstandort: ZB: IPP III-2.
10 Toroidales Gleichgewicht mit Temperaturgradienten = Toroidal Equilibrium with Temperature Gradients [Report] Feneberg, W. 1969   Regalstandort: ZB: IPP 3-84.
11 Vorschlag fuer ein Tokamakexperiment mit axialsymmetrischem Divertor [Report] Allgeyer, R. 1973   Regalstandort: ZB: P 32526.
12 Vorschlag fuer ein Tokamakexperiment mit magnetischem Limiter und axialsymmetrischem Divertor [Report] Allgeyer, R. 1973   Regalstandort: ZA.