Theory Group Library . Default .

Neuerwerbungsliste

Ihre Suche nach Neuerwerbungen ergibt 81 Einträge

Suchergebnisseite: .   1 NNN 2 . NNN 3 . NNN 4 . NNN 5 .   . zum Satzanfang Nächste .   . Seite: 1 von 5
1       Regalstandort: IV/4-169.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
2 Abstract Algebra Abstract Algebra [Book] Dummit, David S. 2004 Buch Regalstandort: TH MA-alg Dum-01.
Verfügbar in: Theory Division Library.
3 Advances in Atomic, Molecular, and Optical Physics Advances in Atomic, Molecular, and Optical Physics [Series]   2021 Reihe Regalstandort: III/11-2/70.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek NICHT AUSLEIHBAR.
4 Advances in Atomic, Molecular, and Optical Physics Advances in Atomic, Molecular, and Optical Physics [Series]   2022 Reihe Bestellung/en vorhanden für Katalogsatz 11600 Regalstandort: III/11-2/71.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek NICHT AUSLEIHBAR.
5 The Amazing World of Quantum Computing The Amazing World of Quantum Computing [Book - Electronic Version] Bera, Rajendra K. 2020 Book - Electronic Version URL/s vorhanden Regalstandort: online.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
6 An Introduction to Electrodynamics An Introduction to Electrodynamics [Book] Davidson, P. A. 2019 Buch Regalstandort: III/7-138.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
7 An Introduction to Quantum Optics and Quantum Fluctuations An Introduction to Quantum Optics and Quantum Fluctuations [Book] Milonni, Peter W. 2019 Buch Regalstandort: III/3B-271.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
8 An Introductory Path to Quantum Theory: Using Mathematics to Understand the Ideas of Physics An Introductory Path to Quantum Theory: Using Mathematics to Understand the Ideas of Physics [Book - Electronic Version] Sontz, Stephen Bruce 2020 Book - Electronic Version URL/s vorhanden Regalstandort: online.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
9 Atom Interferometry Atom Interferometry [Book]   2014 Buch Regalstandort: III/3A-349.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
10 Bose-Einstein Condensation and Superfluidity Bose-Einstein Condensation and Superfluidity [Book] Pitaevskii, Lev 2016 Buch Regalstandort: III/2A-414.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
11 Building Electro-Optical Systems: Making It All Work Building Electro-Optical Systems: Making It All Work [Book] Hobbs, Philip C. D. 2022 Buch Regalstandort: II/2C-159.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
12 Computational Science and Engineering Computational Science and Engineering [Book] Strang, Gilbert 2007 Buch Regalstandort: IV/4-167.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
13 Crystal Nonlinear Optics: with SLNO examples Crystal Nonlinear Optics: with SLNO examples [Book] Smith, Arlee V. 2018 Buch Regalstandort: III/8-246.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
14 Electron & Nuclear Spin Dynamics in Semiconductor Nanostructures Electron & Nuclear Spin Dynamics in Semiconductor Nanostructures [Book] Glazov, M. M. 2018 Buch Regalstandort: III/8-247.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
15 Emerging Laser Technologies for High-Power and Ultrafast Science Emerging Laser Technologies for High-Power and Ultrafast Science [Book]   2021 Buch Regalstandort: III/4D-61.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
16 Exploring the Quantum: Atoms, Cavities, and Photons Exploring the Quantum: Atoms, Cavities, and Photons [Book] Haroche, Serge 2006 Buch Regalstandort: III/2A-233.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
17 Fermions, Bosons, Photons, Correlations, and Entanglement Fermions, Bosons, Photons, Correlations, and Entanglement [Book] Cohen-Tannoudji, Claude 2019 Buch Regalstandort: III/2A-409.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
18 Fundamentals of Quantum Computing: Theory and Practice Fundamentals of Quantum Computing: Theory and Practice [Book] Kasirajan, Venkateswaran 2021 Buch Regalstandort: III/2A-408.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
19 Fundamentals of Quantum Optics and Quantum Information Fundamentals of Quantum Optics and Quantum Information [Book - Electronic Version] Lambropoulos, Peter 2007 Book - Electronic Version URL/s vorhanden Regalstandort: online.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
20 Generalized Principal Component Analysis Generalized Principal Component Analysis [Book] Vidal, René 2016 Buch Regalstandort: IV/3-101.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
Suchergebnisseite: .   1 NNN 2 . NNN 3 . NNN 4 . NNN 5 .   . Bottom Nächste .   . Seite: 1 von 5