Theory Group Library . Default .

Neuerwerbungsliste

Ihre Suche nach Neuerwerbungen ergibt 26 Einträge

Suchergebnisseite: .   1 NNN 2 .   . zum Satzanfang Nächste .   . Seite: 1 von 2
1 Advances in Atomic, Molecular, and Optical Physics Advances in Atomic, Molecular, and Optical Physics [Series]   2021 Reihe Regalstandort: III/11-2/70.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek NICHT AUSLEIHBAR.
2 The Amazing World of Quantum Computing The Amazing World of Quantum Computing [Book - Electronic Version] Bera, Rajendra K. 2020 Book - Electronic Version URL/s vorhanden Regalstandort: online.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
3 An Introductory Path to Quantum Theory: Using Mathematics to Understand the Ideas of Physics An Introductory Path to Quantum Theory: Using Mathematics to Understand the Ideas of Physics [Book - Electronic Version] Sontz, Stephen Bruce 2020 Book - Electronic Version URL/s vorhanden Regalstandort: online.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
4 Crystal Nonlinear Optics: with SLNO examples Crystal Nonlinear Optics: with SLNO examples [Book] Smith, Arlee V. 2018 Buch Regalstandort: III/8-246.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
5 Emerging Laser Technologies for High-Power and Ultrafast Science Emerging Laser Technologies for High-Power and Ultrafast Science [Book]   2021 Buch Regalstandort: III/4D-61.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
6 Fermions, Bosons, Photons, Correlations, and Entanglement Fermions, Bosons, Photons, Correlations, and Entanglement [Book] Cohen-Tannoudji, Claude 2019 Buch Regalstandort: III/2A-409.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
7 Fundamentals of Quantum Computing: Theory and Practice Fundamentals of Quantum Computing: Theory and Practice [Book] Kasirajan, Venkateswaran 2021 Buch Regalstandort: III/2A-408.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
8 Fundamentals of Quantum Optics and Quantum Information Fundamentals of Quantum Optics and Quantum Information [Book - Electronic Version] Lambropoulos, Peter 2007 Book - Electronic Version URL/s vorhanden Regalstandort: online.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
9 Introduction to Quantum Control and Dynamics Introduction to Quantum Control and Dynamics [Book] D'Alessandro, Domenico 2021 Buch Regalstandort: III/2A-410.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
10 Introduction to Quantum Electronics and Nonlinear Optics Introduction to Quantum Electronics and Nonlinear Optics [Book - Electronic Version] Shtykov, Vitaliy V. 2020 Book - Electronic Version URL/s vorhanden Regalstandort: online.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
11 Jahresbericht / Annual Report 2019 [Report] Max-Planck-Gesellschaft 2020   Regalstandort: VI/1B-37 (2019).
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
12 Jahresbericht / Annual Report 2020 Highlitghts [Report] Max-Planck-Gesellschaft 2021   Regalstandort: VI/1B-38 (2021) / Highlights.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
13 Jahresbericht / Annual Report 2020 [Report] Max-Planck-Gesellschaft 2021   Regalstandort: VI/1B-38 (2020).
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
14 Principles of Quantum Artificial Intelligence: Quantum Problem Solving and Machine Learning Principles of Quantum Artificial Intelligence: Quantum Problem Solving and Machine Learning [Book] Wichert, Andreas 2020 Buch Regalstandort: VI/2B-130.
15 Progress in Optics Progress in Optics [Series]
Reihe:Progress in OpticsBand :Vol. 66
  2021 Reihe Regalstandort: III/3A-1/66.
16 Progress Report 2017 - 2019 [Series]
Reihe:MPQ Progress ReportBand :2017 - 2019
Max-Planck-Institut fuer Quantenoptik, Garching (DE) 2019 Reihe Regalstandort: VI/1B-6 (2017-2019).
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
17 Quantum Computing: Physics, Blockchains, and Deep Learning Smart Networks Quantum Computing: Physics, Blockchains, and Deep Learning Smart Networks [Book] Swan, Melanie 2020 Buch Regalstandort: III/2A-407.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
18 Quantum Computing for the Quantum Curious Quantum Computing for the Quantum Curious [Book] Hughes, Ciaran 2021 Buch Regalstandort: best. 07.04.2021.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
19 Quantum Entanglement Engineering and Applications Quantum Entanglement Engineering and Applications [Book] Duarte, F. J. 2021 Buch Regalstandort: III/2A-411.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
20 Quantum Field Theory: Feynman Path Integrals and Diagrammatic Techniques in Condensed Matter Quantum Field Theory: Feynman Path Integrals and Diagrammatic Techniques in Condensed Matter [Book] Fai, Lukong Cornelius 2021 Buch Regalstandort: III/2A-406.
Suchergebnisseite: .   1 NNN 2 .   . Bottom Nächste .   . Seite: 1 von 2