Theory Group Library . Default .

Neuerwerbungsliste

Ihre Suche nach Neuerwerbungen ergibt 66 Einträge

Suchergebnisseite: .   1 NNN 2 . NNN 3 . NNN 4 .   . zum Satzanfang Nächste .   . Seite: 1 von 4
1       Regalstandort: IV/4-169.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
2 Advances in Atomic, Molecular, and Optical Physics Advances in Atomic, Molecular, and Optical Physics [Series]   2021 Reihe Regalstandort: III/11-2/70.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek NICHT AUSLEIHBAR.
3 The Amazing World of Quantum Computing The Amazing World of Quantum Computing [Book - Electronic Version] Bera, Rajendra K. 2020 Book - Electronic Version URL/s vorhanden Regalstandort: online.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
4 An Introduction to Electrodynamics An Introduction to Electrodynamics [Book] Davidson, P. A. 2019 Buch Regalstandort: III/7-138.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
5 An Introduction to Quantum Optics and Quantum Fluctuations An Introduction to Quantum Optics and Quantum Fluctuations [Book] Milonni, Peter W. 2019 Buch Regalstandort: III/3B-271.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
6 An Introductory Path to Quantum Theory: Using Mathematics to Understand the Ideas of Physics An Introductory Path to Quantum Theory: Using Mathematics to Understand the Ideas of Physics [Book - Electronic Version] Sontz, Stephen Bruce 2020 Book - Electronic Version URL/s vorhanden Regalstandort: online.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
7 Bose-Einstein Condensation and Superfluidity Bose-Einstein Condensation and Superfluidity [Book] Pitaevskii, Lev 2016 Buch Regalstandort: III/2A-414.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
8 Building Electro-Optical Systems: Making It All Work Building Electro-Optical Systems: Making It All Work [Book] Hobbs, Philip C. D. 2022 Buch Regalstandort: II/2C-159.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
9 Computational Science and Engineering Computational Science and Engineering [Book] Strang, Gilbert 2007 Buch Regalstandort: IV/4-167.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
10 Crystal Nonlinear Optics: with SLNO examples Crystal Nonlinear Optics: with SLNO examples [Book] Smith, Arlee V. 2018 Buch Regalstandort: III/8-246.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
11 Electron & Nuclear Spin Dynamics in Semiconductor Nanostructures Electron & Nuclear Spin Dynamics in Semiconductor Nanostructures [Book] Glazov, M. M. 2018 Buch Regalstandort: III/8-247.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
12 Emerging Laser Technologies for High-Power and Ultrafast Science Emerging Laser Technologies for High-Power and Ultrafast Science [Book]   2021 Buch Regalstandort: III/4D-61.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
13 Exploring the Quantum: Atoms, Cavities, and Photons Exploring the Quantum: Atoms, Cavities, and Photons [Book] Haroche, Serge 2006 Buch Regalstandort: III/2A-233.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
14 Fermions, Bosons, Photons, Correlations, and Entanglement Fermions, Bosons, Photons, Correlations, and Entanglement [Book] Cohen-Tannoudji, Claude 2019 Buch Regalstandort: III/2A-409.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
15 Fundamentals of Quantum Computing: Theory and Practice Fundamentals of Quantum Computing: Theory and Practice [Book] Kasirajan, Venkateswaran 2021 Buch Regalstandort: III/2A-408.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
16 Fundamentals of Quantum Optics and Quantum Information Fundamentals of Quantum Optics and Quantum Information [Book - Electronic Version] Lambropoulos, Peter 2007 Book - Electronic Version URL/s vorhanden Regalstandort: online.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
17 Generalized Principal Component Analysis Generalized Principal Component Analysis [Book] Vidal, René 2016 Buch Regalstandort: IV/3-101.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
18 Information Geometry and Its Applications Information Geometry and Its Applications [Book]
Reihe:Applied Mathematical SciencesBand :Vol. 194
Amari, Shun-ichi 2016 Buch Regalstandort: IV/1-193.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
19 Introduction to Geometrical Optics Introduction to Geometrical Optics [Book] Katz, Milton 2002 Buch Bestellung/en vorhanden für Katalogsatz 11597 Regalstandort: best. 2.6.2022.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
20 Introduction to Quantum Control and Dynamics Introduction to Quantum Control and Dynamics [Book] D'Alessandro, Domenico 2021 Buch Regalstandort: III/2A-410.
Verfügbar in: MPQ Bibliothek.
Suchergebnisseite: .   1 NNN 2 . NNN 3 . NNN 4 .   . Bottom Nächste .   . Seite: 1 von 4